Saturday, May 17, 2008

Drömbilen


Jag har ända sen jag var en väldigt liten grabb gillat bilar, man kan nog säga att jag är biltokig. Men om jag någon gång skulle vinna en större summa pengar så skulle jag inte tveka en sekund att köpa bilen på bilden här ovanför. Mercedes C 63 AMG, V-8 motor på 457 hp, 7-stegad automatlåda. Detta är min drömbil. Annars så är det ju trevligt med väderomslaget från 26+ till 5+, inte. Fan vad less man blir och naturligtvis måste det blåsa pålandsvind också. Men det är bara att bita i hop.

4 Comments:

At Friday, 23 May, 2008, Blogger Unknown said...

Mmm en AMG är muller det... Undra om den finns att få som kombi?

 
At Friday, 23 May, 2008, Anonymous Anonymous said...

Ja, det gör det, utmärkt bil för att frakta cykeln i.

 
At Wednesday, 28 May, 2008, Blogger Tom said...

Eller på, om man vågar...

 
At Thursday, 29 May, 2008, Anonymous Anonymous said...

Det beror på vilket takräcke man väljer. Thule rules.

 

Post a Comment

<< Home