Sunday, October 12, 2008

Gräsänkling

I två veckor skall jag och katten Saga klara oss helt själva, hustrun har rest till Malmö för att tillbringa tid med dottern. Hur skall det gå för oss, vi får kämpa helt enkelt. Om en stund skall jag ut och träna, fint väder idag, i går blev det 2,30 tim. i regn, inte så trevligt, men det går. I bland bukar jag fundera på vad jag skulle göra om jag inte hade cykelträningen, kratta löv, jag tror inte det, andra trädgårdssyssolor, knappast, förmodligen skulle jag ha hållit på med orientering, det är en fin sport det. Nu är det dax att byta om.

2 Comments:

At Thursday, 16 October, 2008, Anonymous Anonymous said...

Vi saknar dig här nere! kramar från dottern o hustrun

 
At Thursday, 16 October, 2008, Blogger Tom said...

Tror ni verkligen att Robert tar sig tid att läsa sin blogg nu när han kan cykla 24 timmar om dygnet?

 

Post a Comment

<< Home