Saturday, October 24, 2009

Palle

I dag skänker jag en tanke till Roger "Palle" Palmqvist som ligger svårt sjuk på Sundsvalls sjukhus, jag hoppas att han klarar av detta och kan komma tillbaka till någon form av en human tillvaro. Jag har känt Palle sedan 1989 då jag gick med i Sundsvallscyklisterna, det har varit många och långa resor till cykeltävlingar runt om i landet, skratten har varit många och Palles förmåga att ta kontakt med omvärlden är minst sagt imponerande. Palle är också väldigt allmänbildad så våra samtal har inte bara handlat om cykelsport som det annars lätt blir. Jag är förberedd på det värsta men hoppas på det bästa.

1 Comments:

At Sunday, 25 October, 2009, Blogger Tom said...

Mycket ledsamt att höra om Palle. Mina tankar går till honom och hans anhöriga.

 

Post a Comment

<< Home