Sunday, November 04, 2012

Det var ett tag sedan.

Det var ett tag sedan jag skrev här i bloggen, det har väl inte hänt så värst mycket i mitt liv under hösten. Det rullar på lite segt på jobbet, har bara ca. 3 1/2 månad kvar innan jag stämplar ut. På cykelfronten är det som vanligt den här tiden på året, mörkt när man cyklar till jobbet och mörkt när man skall hem, jag har monterat upp en cykel i trainern men har inte börjat köra på den än, det blir nog i slutet på denna månad. Kommit igång hyfsat med löp-träning och det är jag glad för, bra med variation. Lite funderingar på om jag skall investera i nya Dura Ace gruppen 11-delat till våren, den som lever får se. Ser fram mot julledigt för då kommer dotter och svärson hem och det ger livet mening minst sagt.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home