Sunday, June 08, 2008

Karlskrona


Tiden går fort när man har trevligt, veckan i Karlskron är förbi och vi är hemma igen, min dotter Elins sjuksköterskeexsamen avslutades med en stämningsfull ceremoni i Fredrikskyrkan som ligger mitt på Stortorget i Karlskrona, sen hade vi en god middag med dom närmaste. Jag är så stolt över min dotter. Fina träningspass i värmen han jag också med, det är fina träningsförhållanden i Blekinge, små vägar med nästan ingen trafik alls. Nu börjar alvaret till veckan igen, min arbetsplats, anstalten Ljustadalen skall efter ett förslag från regionchefen läggas ner tidigast år 2010 och det påverkar mig på så vis att jag har börjat fundera på att flytta

söder ut, möjligen till Skåne, vi får se hur det blir med det.

1 Comments:

At Tuesday, 10 June, 2008, Anonymous Anonymous said...

Åter igen tack för veckan som gått! Så fint och så bra det blev! Nu är man igång och jobbar som sjuksköterska, kan knappt fatta att det är sant, men det känns bra än så länge i allafall! STOR KRAM till världens finaste far!

 

Post a Comment

<< Home