Saturday, April 25, 2009

+grader

I morse när jag kom till Alltank blev jag minst sagt förvånad, det var en stor samling med cyklister där, vet inte hur många, minst 20-25 st. Vi började att använda Alltank som samlingsplats i början av 90-talet och så här många har det aldrig varit, väldigt kul. Vi delade upp oss i två grupper och i min grupp kom det med två mjölksyrajunkies, och det passar ju bra för en gammal man som mig, men jag tog mig igenom dagens pass med flaggan nästan i topp. Otrolig härligt väder, ben och armvärmarna åkte av efter en timme. Sen en sak som inte har med någonting att göra men som jag kan reta mig så in i helvete på och det är att man skriver om poker på sportsidorna, det är väl för fan ingen sport, då kan man lika gärna skriva om bingo, mulle och vändåtta. Så var det sagt och skrivet.

1 Comments:

At Saturday, 25 April, 2009, Blogger Unknown said...

Amen för det!

 

Post a Comment

<< Home