Sunday, January 24, 2010

Vintervägar och blues

I helgen har det blivit två 3 tim. pass på väldigt fina vintervägar, jag har dock varit tvungen att snurra omkring Timrå och inte kunnat ge mig i väg på längre utflykter då jag har beredskap och max 1 tim. inställelsetid. Jag har beredskap var 5:e vecka så det får man stå ut med. Vad härligt det skulle vara om det blev ordentligt blidväder, det är en aningen segt att träna i -grader. Ett par nya Icebugg löparskor har det blivit också, fick byta ut mina gamla som jag köpte förra året, det var fel på en sko. Det är grymt vilket grepp det är med dess skor. På onsdag kommer Fredrik Eriksson till Sundsvall för att prata om träning mm. Det skall bli intressant. På måndagkväll spelar en av Sveriges absolut bästa bluesmusiker på jazzklubben Tomas Arnesens Bluesband. Om man gillar blues det allra minsta så rekommenderar jag ett besök på Aveny kl 19.30 måndagkväll.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home