Sunday, June 06, 2010

Siljan Runt


Nu har jag klarat av årets Siljan Runt, jag åkte ett stabilt och bra lopp, jag hade mycket kraft kvar på slutet och kände mig pigg hela loppet. I år undvek jag att åka med den sk snabbgruppen, den har blivit större och större med åren och nu tycker jag att den är för stor för att det skall var riktigt säkert, största problemet är när långsamma grupper skall passeras Det kan bli ganska trångt om man säger så, för det är även bilister att ta hänsyn till, dom tar ingen större hänsyn till att det kommer en stor klunga cyklister, knappt att som sänker farten. Jag vet inte i skrivande stund vilken tid jag hade, jag har slutat att använda dator på cykeln och Sollerö IF är otroligt seg med att lägga ut reslutat, hur svårt kan det vara när allt scannas in i en dator.

2 Comments:

At Monday, 07 June, 2010, Anonymous Anonymous said...

Bra bild, vilken skärpa man ser tom gelen på ditt ben, hehe
//TomasE

 
At Tuesday, 08 June, 2010, Blogger Elin Edin said...

Min unga far! Still going strong :)

 

Post a Comment

<< Home