Friday, October 08, 2010

Dags att gå i ide


I dag hittade jag en blog som nog är bland det roligaste och mest välskrivna jag läst på väldigt länge, http://bloggfrossa.blogspot.com/ Jag skrattade så att tårarna trillade, särskilt Jackan från Somalia, suveränt. Helgen som var bjöd på ett fint VM-lopp med en kanonspurt av Thor Hushovd. Nu börjar verkligen hösten att ta sitt järngrepp om mig, det är den absolut värsta tiden på året. Ser fram mot resa till Malmö i november, skall faktiskt åka tåg, det är inte ofta jag gör det nu för tiden, annat var det när jag var liten grabb, då kostade det inget för far jobbade på SJ och hade gratis resor för hela familjen.

3 Comments:

At Friday, 08 October, 2010, Anonymous Elin said...

Kikade också in på bloggfrossan nu och håller med, sjukt roligt om jackan från Somalia.
Önskar er hjärtligt välkomna om några veckor och hoppas tågresan blir angenäm.

Många kramar,
barnet

 
At Friday, 08 October, 2010, Blogger Tom said...

ja, mikebike förgyller vardagen.

 
At Saturday, 09 October, 2010, Blogger mikebike said...

Fan vad kul att du tycker det. Ja elin och tom också såklart. Blir alltid jätteglad när någon länkar. tack.

 

Post a Comment

<< Home