Thursday, August 12, 2010

Ohälsa


Semestern pågår för fullt, tyvärr har jag drabbats av någon form av ohälsa, det är något med blodtrycket, undertrycket är för högt. Detta har medfört att jag inte kan träna som jag brukar, det får bli lugna pass och lite löpning till dess att jag blir bra igen. Vi har kört över 250 mil på denna semester och det är mycket vi har hunnit med. Hela västkusten och Göteborg samt 1 1/2 vecka i Malmö. Mazdan har skött sig så pass bra att den har uppdaterats med en KCR-box som ger 470 nm i vrid och 215 hp det hissar på bra kan jag lova. 0,5 i blandad körning är ganska bra förbrukning och då har det varit en hel del körning i stadstrafik.

2 Comments:

At Thursday, 12 August, 2010, Blogger Tom said...

F-n vad fin den är.
Krya på dig!

 
At Friday, 13 August, 2010, Anonymous Anonymous said...

Krya på dig...Aldrig kul att inte vara riktigt kry.
/Roger

 

Post a Comment

<< Home