Monday, July 19, 2010

Semester

Äntligen semester, den har varit ovanligt efterlängtad i år, det har varit intensivt på mitt jobb ända in i det sista så det tar några dagar att finna harmoni i kropp och själ. På söndag bär det av mot västkusten och senare till Malmö och vår älskade dotter och man. Denna vecka ägnas åt lite fix hemma och några dagsutflykter, bla. till Jämtland närmare bestämt Strömsund där jag är född och där jag tillbringade många somrar hos min mormor och morfar. Gårdagens TdF var händelserik med tappad kedja som en avgörande faktor, han såg stark ut när han attackerade Contador, men skit händer. Det avgörande slaget kommer på torsdag, det är vad jag tror.

2 Comments:

At Tuesday, 20 July, 2010, Anonymous Elin said...

Ni är så välkomna så! Ska ni stanna till hos brodern i Gbg? Ta det lugnt på vägarna nu!

Kramar Elin och J.

 
At Tuesday, 03 August, 2010, Anonymous Anonymous said...

hej Robban....hælsning fraan tommy i ø-vik. trevlig semester...jag jobbar i Norge just nu....har annars cyklat mer på senaste året och håller mig hyfsat i form...hælsa familjen...

 

Post a Comment

<< Home