Sunday, February 03, 2013

Vad har hänt sen senast?

Jag har inte skrivit på ett tag, det händer inte så mycket just nu i mitt liv. Fast några saker har hänt, jag hade planerat att sluta jobba nu i början på februari men det blir inte så, efter omstrukturering på mitt jobb så blev jag hastigt men mindre lustigt anstaltschef fram till en ny har rekryterats, det är klart nu och min ersättare börjar i slutet på mars, så mitt slutdatum blir 31/3 om inget oförutsett händer. Jag och min fru har köpt en ny bil, en Mazda 3 MPS, vi får den om någon vecka, jag hade först tänkt köpa en begagnad, men efter en kort stunds fundering så blev det en ny, Mazda har från årsmodell 2013  tio års garanti  och det känns rätt bara med den tryggheten. Träningsmässigt så går det rätt så hyfsat, det har blivit mycket trainer då det varit kallt, men jag har inte svårt att motivera mig den här årstiden. Längtan till vår och värme är dock väldigt stark, i slutet på mars åker vi till Malmö och hälsar på dotter och måg, då blir det många mil på blåsiga skånevägar. Jag har även investerat i nya Dura Ace gruppen med 11-delad kasset, det är den mekaniska jag köpt, det känns på något vis tryggare med sånt som jag vet fungerar och framför allt vet jag vad jag skall göra om det inte fungerar.


3 Comments:

At Tuesday, 05 February, 2013, Anonymous Anonymous said...

Hej Robban!
Tror att det inte kan gå fel med nya "DA 9000" (mekaniska), har läst en hel del positiva kommentarer om denna eller snarare hyllningar, verkar som de flesta som köpt den verkar vara överraskad över hur mycket bättre den är än "DA7900". Klart man längtar till våren... Ses på vägarna (snart).
/Roger

 
At Sunday, 03 March, 2013, Anonymous Anonymous said...

Link exchange is nothing else however it is simply placing
the other person's web site link on your page at suitable place and other person will also do same for you.

my website; hundehaarallergie symptome
my website: Zöliakie Diät

 
At Saturday, 20 April, 2013, Anonymous Anonymous said...

It is the best time to make a few plans for the future and it's time to be happy. I have read this publish and if I could I desire to suggest you few interesting things or tips. Maybe you could write next articles regarding this article. I wish to learn more things approximately it!

Here is my blog - germany

 

Post a Comment

<< Home