Sunday, November 29, 2009

Vurpor hör livet till

I dag lyckades jag med konststycket att köra ned framhjulet i ett stort hål i gamla Skönviksvägen, det resulterade i en frivolt och pang i backen, framhjulet blev till en 8a, jag slog mig som bara fan, förmodligen en stor blödning i höger lårmuskel, eventuellt en muskelbristning också, vänster axel är alldelses öm och på hakan ett hack med en ömande käke. Det är många år sedan jag vurpade senast, på cykeln var det 1982 på Hässelby GP och 1987 åkte jag omkull på ett isigt skidspår på Bergeforsens skidstadion. Surt är det, nu måste jag vila igen och det känns mindre bra. Men skit händer.

1 Comments:

At Sunday, 29 November, 2009, Blogger Tom said...

Fy fan Robban! Men jag tycker synd om asfalten också. Hårt mot hårt, så att säga.

 

Post a Comment

<< Home