Tuesday, October 02, 2007

Höstmörker.

Hösten kryper närmare vintern och mörkret. Jag har några veckor kvar med träning innan jag skall ta en viloperiod, jag tränar fortfarande ganska hårt, dock lite kortare pass, formen är bra och det är roligt att cykla. Jag har en gammal cykelkompis, Christer Nilsson, han försöker alltid att locka mig till comeback, i bland känns suget där igen och jag skulle ljuga om jag inte är lite lockad av att ta ett järntag igen. Jag skall fundera över vintern, så får man se hur det blir. Jag fyller 60 år till våren och skulle således vara yngst i H-60, fint det. VM som gick i helgen var en fantastisk tillställning med fina tävlingar och en riktig pajasblunder från Eurosport. Hårda banor gjorde att det blev kanontävlingar, så skall det vara på mästerskap.

1 Comments:

At Wednesday, 03 October, 2007, Anonymous Anonymous said...

Hej pappsen! Känns det rätt och du är laddad för tävling nästa år, så står mor och jag bakom ditt beslut! Kram dottern

 

Post a Comment

<< Home