Wednesday, August 29, 2007

Höst

På fredag bär det av till min gamla hemstad Uppsala, jag skall åka vikingarundan på söndag, 120 km. Formen är god så jag ser fram emot att åka på mina gamla träningsvägar. Det blir mycket friidrott nu, jag har alltid gillat att titta på det. Bäst tycker jag löpgrenarna är. Så här långt är det Susanna Kallur och Wissman som har imponerat mest på mig av dom svenska deltagarna, Carolina Klüft är förstås väldigt duktig, men i ärlighetens namn så är det väl inte så hård konkurens i 7-kampen. En annan som imponerat på mig i dag är Gustav Erik Larsson som genom ett fantastiskt fint tempolopp åkte in på en tredjeplats sammanlagt.

1 Comments:

At Friday, 31 August, 2007, Blogger Tom said...

Wissman har varit härlig att skåda. Där kan vi snacka mjölksyratålighet.

 

Post a Comment

<< Home