Sunday, July 08, 2007

TdF

Nu är min formtopp över för denna gång, det går tyngre på täningarna och sliter hårdare på kroppen, men så är det. nu har TdF börjat, det har under många många år varit en höjdpunkt i mitt liv och är det fortfarande, men jag har börjat ledsna på allt som handlar om dopning. Fattar inte dessa psykopater som håller på med juks att dom dödar sporten. Vad har dom för rätt att gör det. Det är bra att sponsorerna har börjat reagera för det verkar vara enda raka vägen. Men det är nog inte bättre i andra sporter, jag lästre i en artilkel där Niklas Lidström uttalade sig om NHL, där finns det ingen dopning och som testades minst en gång per år. Ja, vad skall man säga. Vem vinner årets TdF? Jag tippar att Andreas Klöden vinner, hoppas bara att han är ren. Kanske han är det eftersom han aldrig just har vunnit några spektakulära segrar.

3 Comments:

At Sunday, 08 July, 2007, Blogger Tom said...

Jag tippar som dig, Robban. Ingen av de andra är lika komplett som Klöden.

 
At Tuesday, 10 July, 2007, Blogger Miike said...

Jag hoppas på Vinokourov..

 
At Tuesday, 10 July, 2007, Blogger Tom said...

Jag hoppas på Contador.

 

Post a Comment

<< Home