Monday, June 04, 2007

Siljan Runt

Då har jag avverkat första loppet för i år, Siljan Runt. i år var det ca 9 km längre än vanligt pga. vägarbete. Jag hamnade i en stor grupp cyklister som körde fort och med ganska jämn fart, sluttid ca 4 tim 12 min, jag vet inte exakt då jag inte använder någon dator på in cykel. Jag kände mig förvånansvärt pigg och fin i benen under loppet i stort, framför allt dom fem sista milen. Det är väl någon form av kvitto på att jag har skött min träning bra. Det var också premiärtur för min nya bil, det var märkligt vad lite bränsle som gick åt, 0,58 l/mil och då var det blandad körning både stad och landsväg. Jag är mycket nöjd med bilen och sommarvädret som har kommit.

1 Comments:

At Tuesday, 05 June, 2007, Anonymous Anonymous said...

Heja pappa! Du är alltid världens bästa cyklist i mina ögon! Kommer aldrig glömma den spänning det inneburit att stå i vägdiken och vänta och vänta för att plötsligt se en stor klunga svischa förbi...och i den fanns MIN PAPPA! =)

 

Post a Comment

<< Home