Monday, May 07, 2007

Dopning

Nu börjar det bränna under fötterna på en hel del av dom stora stjärnorna, Basso har erkänt sin inblandning i Operation Puerto, synd bara att han inte var rakryggad och gjorde det redan förra sommaren. Hur kan man vilja vinna en stor tävling med vetskapen av att ha fuskat, förmodligen har man helt tappat sin verklighetsförankring, man har en självbild som säger att mig är det ingen som kommer åt, ungefär så fungerar psykopater också. Det är förmodligen väldigt liten skillnad dessa sk idrottsstjärnor och psykopater. Personligen anser jag att alla som åker fast för dopning skull tvingas betala tillbaka varenda kopek dom tjänat på sin sport. Det borde stå inskrivit i kontrakten. Då kanske dom tänkte sig för, förmodligen det enda språk dessa giriga jävlar förstår.

2 Comments:

At Monday, 07 May, 2007, Anonymous Anonymous said...

hej

 
At Monday, 07 May, 2007, Anonymous Anonymous said...

Är det någon som är "ren" i proffsstallen, undrar jag?! Jag är skeptisk måste jag säga. Tror tyvärr dopingen är ett måste på den nivån. Ribban på prestationerna höjs hela tiden / svärson J

 

Post a Comment

<< Home