Sunday, January 28, 2007

Cykelmässa?

Sitter och funderar lite så här dagen efter årets cykelmässa som avhölls i Älvsjö/Stockholm. Jag och min kompis numera kallad Chockladbilsmannen åkte ner tidigt på lördagsmorgonen med en viss förväntan på att få se en massa nyheter. Resan gick fint i strålande vinterväder, torr och fin väg, snabb bil. Väl framme så började vi gå runt och på ca 10 min. hade vi klarat av cykelutställarna. Vilket jävla fiasko. Förra gången det begav sig så var det väldigt mycket mer cykelutställare. Vad jag inte kan fatta att man inom branschen inte tar vara på ett sådant här tillfälle, det var så otroligt mycket folk där, säkert hade dom flesta kommit för att titta på motorcyklar, men dom går runt och tittar på cyklar också. Sammanfattningsvis kan jag säga att det kommer att dröja innan jag åker på en mässa igen. Nu är det bara att se fram mot varmare väder så att man kan börja cykla ute igen.

1 Comments:

At Monday, 29 January, 2007, Anonymous Anonymous said...

Jag håller med dig Robert. Årets mässa var en enda stor besvikelse vad det gäller cyklar som man trampar fram. Motorcyklar däremot fanns det gott om, jag tror till och med att det var fler än det brukar vara. Själv blir jag varje år sugen på en Supermotard-hoj. När jag är less på cyklingen ska jag köpa en sån tror jag :).

 

Post a Comment

<< Home