Monday, May 21, 2007

Säsongdebut

Nu är det bara jag och Rickard som inte har gjort någon säsongdebut, Rickard har tyvärr drabbats av knäproblem och får vänta ett tag till. För mig blir det Siljan runt 16 mil, ingen tävling direkt men det passar mig bra. Jag har inte längre suget efter att tävla. Sista åren jag tävlade drabbades jag av prestationsångest och det tog bort mycket av glädjen, när jag väl tog beslutet, för vilken gång i ordningen vet jag inte, att sluta tävla så kändes det som en befrielse. Nu tränar jag lite som jag vill utan att behöva känna att jag skall vara bäst hela tiden. Jag ser fram emot att åka Siljan Runt, det blir tredje gången.

1 Comments:

At Tuesday, 22 May, 2007, Anonymous Anonymous said...

Det är inte helt omöjligt att vi ses vid Siljan. Den som lever får se...

 

Post a Comment

<< Home