Saturday, May 28, 2011

Snart semester


Om 2 veckor börjar jag min 5 veckor långa semester, verkligen välkommet får jag nog säga. Det har varit en dryg vår med mycket att göra på jobb mm. Midsommarveckan skall vi tillbringa på Sollerön, vi har hyrt en stuga, elit-SM går där så det passar ju bra. Det är alltid kul att kolla på cykeltävlingar och i år så har jag stora förhoppningar på Tompa. Slutet på september skall jag åka och titta på Cykel-VM i Köpenhamn och det blir en upplevelse, 1993 var jag i Oslo och kollade när Lance Armstrong 21 år gammal van sitt första och enda VM. I morgon skall jag cykla ut till Alnö och kolla på Alnötrampen, ett lopp som jag för övrigt aldrig har åkt själv. Det blir spännande att se vad Peder från ART kan göra, jag har hört att han är i grym form, men skall han slå Tompa måste han nog vara det.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home