Wednesday, October 31, 2007

Eagles

Just nu lyssnar jag på Eagles nya cd, helt otroligt bra. Träningsabstinensen blev svår, jag körde två pass på cykeln i helgen och har börjat med löpträning denna vecka, jag får nog ta det lite lungt med denna form av träning i början, träningsvärken slår obenhörligen till. Jag har nu definetivt bestämt mig för att tävla i H-60 nästa säsong, veteran- VM får bli det stora målet. En sak kan jag lova och det är om det skiter sig så kommer det inte att bero på för lite träning, jag känner mig otroligt motiverad till att träna ännu hårdare.

9 Comments:

At Wednesday, 31 October, 2007, Anonymous Anonymous said...

Vad spännande! Det ska bli kul att följa din satsning. Lycka till.
/Markus N

 
At Thursday, 01 November, 2007, Anonymous Anonymous said...

Fan Robban, du kommer nog att hänga av mig igen till våren! ;)

 
At Saturday, 03 November, 2007, Blogger Tom said...

Vi är många som kommer att flämta i Robbans kölvatten...

 
At Saturday, 03 November, 2007, Anonymous Anonymous said...

Ja när Robban börjar träna för att tävla igen vet jag inte om jag vågar vara med på träningarna längre ;).

 
At Sunday, 04 November, 2007, Blogger Tom said...

Det är bra fartträning, Rickard!

 
At Friday, 09 November, 2007, Blogger Unknown said...

Jag har en gaffel i dyrplast hemma nu till dig.

 
At Tuesday, 13 November, 2007, Blogger Janne.J said...

Det ska bli riktigt spännande o följa din framfart i H 60 till våren. Torsten o Eje Helgesson (1:a o 2:a tempo SM)verkar få sig en ny tuff konkurent.

 
At Tuesday, 20 November, 2007, Anonymous Anonymous said...

Lycka till! Du blir nog giftig i H60.

 
At Wednesday, 21 November, 2007, Anonymous Anonymous said...

hihi! heja heja!

 

Post a Comment

<< Home