Sunday, October 14, 2007

Vila

Nu har jag en vecka kvar att träna innan jag skall ta två veckors uppehåll. det skall bli skönt men samtidigt vet jag att jag kommer att bli väldigt rastlös dom första dagarna, det kryper i kroppen och jag längtar ut på cykeln. Men dom som begriper något säger att det är bra att ta en paus, hur dom nu vet det. Nu under hösten blir det en hel del kulturella utsvävningar som jazzklubb med många bra artister, många bra böcker, samt en och annan ny cd-skiva. Jag väntar för närvarande på Eagles ny skiva, det är den första helt nya sedan 1976 och det blir spännande, jag har hört en låt och är övriga lika bra så blir det kanon.

4 Comments:

At Wednesday, 17 October, 2007, Blogger Tom said...

Är det Henriksson som tutat i dig att vila är bra? Du ska inte tro på allt han säger.

 
At Wednesday, 17 October, 2007, Anonymous Anonymous said...

Vila är direkt skadligt för hälsan. Titta bara på alla fetisar som åker buss ;).

 
At Thursday, 18 October, 2007, Anonymous Anonymous said...

Ok, då kör jag på som valigt.

 
At Monday, 22 October, 2007, Blogger Miike said...

Vila är skit, under isen bara!!!!

 

Post a Comment

<< Home