Friday, June 10, 2011

Nu är det förkylt.

Nu har jag lagom till semestern börjar blivit förkyld, inte så mycket men tillräckligt för att det skall vara irriterande. Inget större fel på vädret, om jag inte blir sämre så planerar jag att hänga på Sundsvallscyklisterna på Söndag, förra söndagen var jag i Härnösand och tränade med HCKs gubbgäng, vi åket en fin tur runt Svartnorafjärden väldigt kuperat men fint. Ser att det arrangeras mer och mer lopp som delvis går på grusvägar, det kan vara ok när det är fint väder för då kan en grusväg vara lika fin som asfalterade vägar, problemen kommer om det regnar och vägen förvandlas till en smet. Det är inte mycket att längta till kan jag lova. I bland blir det lite för mycket av sådana här nostalgitrippar vi som tävlat och vurpat på grusvägar längtar inte lika mycket.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home