Sunday, July 17, 2011

Solo för det mesta.


Tre gånger i år har jag tränat med andra, således har det blivit många pass ensam. På Sundsvallscyklisterna hemsida står att det är distanspass söndag den 17/7 hur många dök upp, nada, det var jag och Mikael B som kommer från Stockholm, vi åkte rundan som föreslagits på hemsidan, dvs. Över Nordanå - Stigsjö - Åsäng. Fin runda det där. För övrigt så kollar jag mycket på TdF och det blir spännande att se hur det kommer att sluta, jag hoppas verkligen på Cadel Evans, han är verkligen värd att vinna. Nu är min semester över för denna gång, börjar jobba i morgon och nu är det bara att se fram mot VM i Köpenhamn i slutet på september, jag skall åka med Härnösands CK dit och det ser jag fram emot.

2 Comments:

At Monday, 18 July, 2011, Blogger Unknown said...

Det har varit dålig uppslutning på våra distanspass i vår/sommar. Bara vi i "innersta kretsen" och någon till har dykt upp. I går så var tyvärr två krassliga och några bortresta.

 
At Monday, 18 July, 2011, Blogger Robert Edin said...

Det är synd, hoppas det blir fler till hösten.

 

Post a Comment

<< Home