Thursday, June 16, 2011

Backnoja


Backar som skräms, ja det finns det för en del, jag har en i närområdet som jag alltid haft en mental kamp emot. Jag tänker inte berätta vilken det är för då kommer det att användas mot mig vid något illa valt tillfälle för mig. Det behöver inte vara den brantaste backen utan kan vara en backe som för vissa är tämligen beskedlig, men så fort jag kommer dit så får jag inget gratis. Jag har väl aldrig varit en bergsklättrare av rang men klarat mig bra i dom flesta stigningar. Men så har vi den här backen som sätter käppar i hjulen. För övrigt så skall jag och min kära gå och lyssna på The Eagles i morgonkväll, undrar om alla fattat vilket stort band det är som skall spela i lilla Sundsvall.

1 Comments:

At Monday, 20 June, 2011, Anonymous Elin Edin said...

Du ska se backarna jag joggar uppför (och nerför) här i cali. Inte att leka med och jag skulle vilja se dig på din hoj där!

Varje lördagmorgon utanför vårt hus står män och kvinnor uppställda med sina racercyklar. Därefter tar dom en fin tur tillsammans.

Du borde hänga på dom nån gång vettja!

KRAM, barnet

 

Post a Comment

<< Home