Friday, January 18, 2008

Infanterield

Det har varit mycket att stå i den senaste tiden, både med jobb och träning. Jag har varit på resande fot och fått förlita mig till löpband och det är inget problem med det, förutom nu i veckan då jag varit i Stockholm, på hotellet hade dom en väldigt fin relaxavdelning med värsta löpbandet, problemet var att man ställt det alldeles utanför bastun, det var varmt som helvetet och när jag var klar upptäckte jag att detta fenomen med infanterield uppstått. Alla pojkar med hår på bröstet vet vad det är och det är inte att leka med. Annars så går träningen hyfsat, det kommer att bli en hel del löpträning några veckor till eftersom jag skall söderut på jobb och då är det praktiskt att springa. Sen blir det övergång till mer cykel.

4 Comments:

At Friday, 18 January, 2008, Blogger Miike said...

ett par nätter utan kallingar och lite ren Aloe Vera brukar lösa detta problem...

 
At Saturday, 19 January, 2008, Anonymous Anonymous said...

Bra tipps, men tänk om man provat detta i lumpen, då hade man kunnat fått problem.

 
At Saturday, 19 January, 2008, Blogger Rickard Mattsson said...

Riktiga män sover väl alltid utan kallingar?

 
At Tuesday, 22 January, 2008, Blogger Tom said...

Lumpen... Vad är det? Jag vet att man kan känna sig lumpen... Är det det ni menar? Infanteri? Är det krig?

 

Post a Comment

<< Home