Tuesday, August 30, 2011

Mariage


I går gifte vår älskade dotter Elin sig med sin Jörg, tyvärr kunde inte vi närvara då dom bor i La Jolla San Diego.. Men det hindrar inte mor och far att känna en stor glädje och känna att alla bitar faller på plats för vårt älskade barn. Vi får fira deras giftemål till jul då vi skall åka över dit, tre veckor i Amerika det blir fint det, jag har längtat att besöka Amerika ända sedan jag var en 9-10 år gammal, jag läste allt jag kom över, framförallt Rekordmagasinet och Allsport, dom skrev mycket om boxning och NHL. biljetterna är bokade, inrestillstånden är godkända.

3 Comments:

At Wednesday, 31 August, 2011, Anonymous Elin said...

Välkomna hit till oss i La Jolla och då ska vi fira! Vi ska förresten fira för resten av våra liv tänkte vi :)

Psst... mariage? Du tror inte det ska vara marriage istället?

Det tror jag!

Stora kramen från oss nygifta

 
At Wednesday, 31 August, 2011, Anonymous Robert said...

Det är franska vet du, ha ha.

 
At Wednesday, 31 August, 2011, Anonymous elin said...

Såklart. Att jag inte tänkte på det.
Le Mariage!

 

Post a Comment

<< Home