Sunday, August 28, 2011

När dimman lägger sig.


Är det något jag väldigt illa om så är det dimma och skitiga cyklar. Jag har så länge jag kommer i håg alltid tyckt väldigt illa om dimma det känns som jag vet inte vad, som man kvävs nästan. Blött överallt, vägar, kläder, ja allt, till och med hårdbröd blir mjukt. Det här med skitiga cyklar sitter också djupt rotat, för många år sedan hade jag en tränare som skickade hem alla som kom på tärningen med skitig cykel och det gjorde ett djupt intryck på mig kan man lugnt säga. Jag har nog aldrig åkt ut på ett träningspass med skitig cykel. Därför har jag också två st. landsvägscyklar, en fin helcarbon som jag aldrig tar ut när det är blött på vägen sen har jag en alu cykel som jag har skärmar på och den får göra rätt för sig när det är dretigt.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home